Designonline är nominerad till Årets Kundtjänst 2016

Med stor fokus på personlig service har Designonline blivit nominerad till Årets Kundtjänst 2016.

 

Desigonline är ett av tre företag som utifrån hög prestation har visat prov på ett professionellt bemötande av erfaren, duktig och kompetent personal. Nomineringen har utförts av företaget Mystery eShopper som varje år genomför tusentals köp hos svenska e-handlare för att testa olika faktorer så som kundbemötande och service.

 

Priset för Årets kundtjänst tilldelas den e-handlare vars kundtjänst har utmärkt sig speciellt i Mystery eShoppers-undersökning. Årets kundtjänst uppfyller följande punkter:

 

• Tar sig tid att hjälpa kunden, oavsett fråga.

• Lägger hela problemställningen på sig själv, rätar ut frågetecknen och bidrar till försäljningen.

• Är beredd att göra något extra för att göra kunden nöjd.

• Gör mötet till en positiv upplevelse som kunden kan ta med sig.

 

Vinnaren avslöjas på Nordic Ecommerce Summit i Stockholm den 18 maj.

 

Publicerad 2016-05-11